ВИВЧАЙМО УКРАЇНСЬКУ!
Меню сайту
Категорії розділу
Критерії оцінювання [3]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Статті » Українська література » Критерії оцінювання

2) Критерії - Читання віршів напам’ять
І. Початковий рівень:
1 бал - Учень монотонно читає напам'ять лише окремі фрази художнього тексту.
2 бали - Учень невиразно читає напам'ять невеличкий фрагмент рекомендованого для вивчення твору.
3 бали - Учень читає напам'ять недостатній за обсягом уривок твору зі значною кількістю фактичних мовленнєвих помилок.
ІІ. Середній рівень:
4 бали - При читанні напам'ять твору учень допускає значну кількість помилок різного характеру.
5 балів - Учень читає вивчений напам'ять твір зі значними змістовими неточностями, порушеннями правил техніки мовлення.
6 балів - Учень читає напам'ять художній твір з окремими орфоепічними та змістовими огріхами.

ІІІ. Достатній рівень:
7 балів - При читанні напам'ять твору учень правильно, чітко передає зміст твору, але виконує його невиразно, монотонно.
8 балів - Вивчений напам'ять твір учень читає з окремими декламаційними огріхами.
9 балів - Учень виразно читає напам'ять вивчений твір, але час від часу допускає змістові неточності.

ІV. Високий рівень:
10 балів - Учень виразно, без помилок та неточностей декламує твір напам'ять.
11 балів - Вивчений напам'ять твір учень декламує, виявляючи індивідуальне розуміння тексту, своє ставлення до прочитаного.
12 балів - Читання напам'ять твору учнем відзначається високим рівнем артистизму, мовленнєвої вправності. Учень виявляє особисте ставлення до прочитаного, може сформулювати і висловити своє «надзавдання» (мету) читання твору.

Категорія: Критерії оцінювання | Додав: ММ (2010-10-07)
Переглядів: 3030 | Теги: вірш напам'ять, українська література, критерії оцінювання | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017