ВИВЧАЙМО УКРАЇНСЬКУ!
Меню сайту
Категорії розділу
Критерії оцінювання [3]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Статті » Українська література » Критерії оцінювання

3) Критерії - Художній аналіз твору
І. Початковий рівень:
1 бал - Учень відтворює матеріал на елементарному рівні, називаючи окремий літературний факт або явище.
2 бали - Учень розуміє навчальний матеріал на елементарному рівні його засвоєння, відтворює якийсь фрагмент окремим реченням.
3 бали - Учень сприймає навчальний матеріал, дає відповідь у вигляді вислову (за допомогою вчителя).

II. Середній:
4 бали - Учень володіє матеріалом на початковому рівні його засвоєння, відтворює незначну його частину, дає ви­значення літературного явища без посилання на текст.
5 балів - Учень володіє матеріалом та окремими навичками ана­лізу літературного твору, за допомогою вчителя та учнів відтворює матеріал і наводить приклад з тексту.
6 балів - Учень володіє матеріалом, відтворює значну його частину, за допомогою вчителя знаходить потрібні приклади у тексті літературного твору.

III. Достатній рівень:
7 балів
- Учень володіє матеріалом і навичками аналізу літературного твору за поданим вчителем зразком, наводить окремі власні приклади на підтвердження певних суджень.
8 балів - Учень володіє матеріалом, навичками текстуального аналізу на рівні цілісно-комплексного уявлення про певне літературне явище, під керівництвом вчителя виправляє допущені помилки й добирає аргументи на підтвердження висловленого судження або висновку.
9 балів - Учень володіє матеріалом та навичками цілісно-комплексного аналізу художнього твору, систематизує та узагальнює набуті знання, самостійно виправляє допущені помилки, добирає переконливі аргументи на підтвердження власного судження.

IV. Високий рівень:
10 балів - Учень володіє матеріалом та навичками цілісно-комплексного аналізу літературного твору, виявляє початкові творчі здібності, самостійно оцінює окремі нові літературні явища, знаходить і виправляє допущені помилки, працює з різними джерелами інформації, сис­тематизує та творчо використовує дібраний матеріал.
11 балів - Учень на високому рівні володіє матеріалом, вміннями і навичками аналізу художнього твору, висловлює свої думки, самостійно оцінює різноманітні явища культурного життя, виявляючи власну позицію щодо них.
12 балів - Учень вільно володіє матеріалом та навичками текстуального аналізу літературного твору, виявляє особливі творчі здібності та здатність до оригінальних рішень різноманітних навчальних завдань, до пере­несення набутих знань та вмінь на нестандартні ситуації, схильність до літературної творчості.
Категорія: Критерії оцінювання | Додав: ММ (2010-10-07)
Переглядів: 2319 | Коментарі: 7 | Теги: українська література, відповідь на уроці, критерії оцінювання | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024