Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
Критерії оцінювання діалогічного мовлення
Вимоги до оцінювання діалогів
Рівень
|
Характеристика
складених учнями діалогів
|
Бали
|
Початковий
|
Учні беруть участь у діалозі за найпростішою за змістом
мовленнєвою ситуацією, можуть не лише відповідати на запитання
співрозмовника, а й формулювати деякі запитання, припускаючись помилок
різного характеру. Проте комунікативна мета досягається ними лише частково.
|
1-3
|
Середній
|
Учні успішно досягають
комунікативної мети в діалозі з нескладної теми, їхні репліки загалом
є змістовними, відповідають основним правилам поведінки в розмові, нормам
етикету, проте їм не вистачає самостійності суджень, їх аргументації,
новизни, лаконізму в досягненні комунікативної мети, наявна певна кількість
помилок у мовному оформленні реплік тощо.
|
4-6
|
Достатній
|
Учні самостійно складають діалог з проблемної теми,
демонструючи загалом достатній рівень вправності й культури мовлення: чітко
висловлюють думки, виявляють уміння сформулювати цікаве запитання, дати
влучну, дотепну відповідь, здебільшого виявляють толерантність, стриманість,
коректність у разі незгоди з думкою співрозмовника, але в діалозі є певні
недоліки: нечітко виражається особиста позиція співрозмовників, аргументація не
відзначається оригінальністю тощо.
|
7-9
|
Високий
|
Учні складають діалог, самостійно обравши аспект
запропонованої теми (або ж самі визначають проблему для обговорення),
переконливо й оригінально
аргументують свою позицію, зіставляють різні погляди на той самий предмет,
розуміючи при цьому можливість інших підходів до обговорюваної проблеми,
виявляють повагу до думки іншого; структура діалогу, мовне оформлення реплік
діалогу відповідає нормам.
|
10-12
|
|
Категорія: Критерії оцінювання | Додав: ММ (2013-04-27)
|
Переглядів: 1318
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
|
|